XIAOMI

XIAOMI

Mi 11 & Iga Świątek

Xiaomi jest naszym klientem od lutego 2021 roku. Jest jedną z wiodących firm produkujących smartfony – ale nie tylko! W 2021 roku znalazła się na 3. miejscu na świecie pod względem liczby sprzedanych smartfonów. Agencja wspiera spółkę Xiaomi Polska m.in. w działaniach mediowych, wizerunkowych, eventach oraz podczas wprowadzania na rynek nowych produktów – w 2021 roku było ich ponad 30, w tym smartfony, smartwatch’e, tablety, telewizory, hulajnogi elektryczne oraz inteligentny sprzęt smart home, jak np. autonomiczne odkurzacze i oczyszczacze powietrza.

Produkty Xiaomi są obecne w ponad 100 krajach i regionach na całym świecie – cieszymy się, że pracujemy dla jednego ze światowych liderów rynku inteligentnych urządzeń IoT. OneMulti odpowiada za kompleksową obsługę public relations marki w Polsce, w szczególności za relacje z mediami,

Więcej informacji o Xiaomi znaleźć można na: https://www.mi.com/global/discover/newsroom 

CELE:

Zadaniem agencji było przygotowanie i przeprowadzenie transmisji online oraz opieka medialna nad wydarzeniem, którego gospodarzem było Xiaomi Polska, a gościem specjalnym Ambasadorka Xiaomi, Iga Świątek. Wydarzenie było częścią kampanii promującej smartfon serii Mi 11. W tym celu podejmowaliśmy szereg działań, jak codzienny monitoring prasy oraz kontakty z dziennikarzami przed premierą produktu, jak i w trakcie prowadzonej kampanii marketingowej.

DZIAŁANIA:

W ramach naszej współpracy z Xiaomi jesteśmy odpowiedzialni m.in. za:

  • organizację testów produktowych wśród dziennikarzy,
  • organizację spotkań prasowych offline i online
  • przygotowywanie informacji prasowych,
  • bieżące kontakty z dziennikarzami,
  • wysyłki kreatywne,
  • dystrybucję informacji o produktach,
  • organizację podróży prasowych,
  • tworzenie raportów i zestawień.

Wybrane działania w ramach opieki medialnej nad kampanią Mi 11:

25 lutego 2021 r., tuż przed oficjalnym startem kampanii nowego flagowego smartfona Xiaomi, zorganizowaliśmy spotkanie medialne online, podczas którego ogłoszono, że Iga Świątek została Ambasadorką Xiaomi. W spotkaniu wzięło udział ponad 60 przedstawicieli mediów (biznes, news, technologie, lifestyle, sport). Celem briefingu online było też zwrócenie uwagi na nowe funkcje tworzenie zdjęć i filmów w Mi 11 oraz poinformowanie o ofercie i cenach, tak aby media mogły przygotować się do publikacji jeszcze przed oficjalnym startem kampanii promocyjnej, która miała się rozpocząć tego samego dnia po południu. 

18 maja 2021 r. zorganizowaliśmy spotkanie w formule hybrydowej online i offline. Gospodarzem wydarzenia było Xiaomi Polska, a gościem specjalnym Ambasadorka Xiaomi, Iga Świątek. Na spotkanie zaprosiliśmy media technologiczne, informacyjne, lifestyle’owe oraz sportowe. Impreza odbyła się w Europejskim Centrum Tenisowym pod Warszawą, w ścisłym reżimie obostrzeń związanych z pandemią Covid-19. 

Ze względu na ograniczenia w spotkaniu offline mogło uczestniczyć tylko 20 osób, w tym wybrani dziennikarze oraz Mi Fani – wielbiciele marki ze społeczności Mi Community. Otrzymali oni unikalną okazję aby porozmawiać na żywo z wybitną postacią ze świata sportu. Wszyscy uczestnicy spotkania w wersji offline musieli przejść uprzednio testy na obecność wirusa Covid-19. Równolegle, w spotkaniu online, transmitowanym wprost z kortu, uczestniczyło ponad 6o przedstawicieli mediów. Podczas spotkania zaprezentowaliśmy też wybrane wnioski i wyniki uprzednio przeprowadzonej ankiety badawczej, dotyczącej stosunku i nawykach Polaków względem sportu oraz wykorzystania technologii w utrzymaniu kondycji fizycznej.   

 

youtube play