Firma Polar posiada prawie 40 lat doświadczenia w zakresie innowacyjnych badań medycznych nad fizjologią sportu. Dzięki temu oferuje szeroką gamę produktów dostosowanych do potrzeb i poziomu zaawansowania każdego użytkownika, takich jak zegarki sportowe, komputery rowerowe, monitory aktywności, a także aplikacje mobilne i serwisy internetowe. Wielokrotnie nagradzane urządzenia Polar są dostępne w ponad 35 000 sklepach na całym świecie. Polar działa w ponad 80 krajach, a jej siedziba znajduje się w pobliżu miasta Oulu w Finlandii.
W ciągu 3 miesięcy odbyły się 22 spotkania z dziennikarzami. Na wielu z nich obecny był przedstawiciel dystrybutora akcesoriow marki Polar - Ryszard Szul z firmy Sport Konsulting, który był nieocenionym wsparciem merytorycznym.
Dziennikarze w przyjemnej atmosferze mogli zapoznawali się z produktami marki Polar i pogłębiali wiedzę z pogranicza elektroniki, sportu i rekreacji oraz zdrowia. Celem spotkań było zainteresowanie, edukowanie i inspirowanie mediów do podjęcia tej tematyki, mające na celu wygenerowanie media placementu dla produktów Polar.
Dodatkowo agencja odpowiedzialna była za relacje z blogerami, testy produktowe w mediach, event management, jak również opracowanie strategii i jej realizację w ramach zarządzania profilem firmy w serwisie Facebook. Działania były realizowane pod hasłem #ŻyjNaStoProcent.